Förening Ramsele-Edsele

Musikkafé 30/5 2017 i Storfinnforsen

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Personer framför träd

Text

Den 30 maj var det avslutningför Förtroenderådets musikkafé för den här våren. Det har blivit en tradition att sista musikkaféet går av stapeln i Forsgården Storfinnforsen. När man kommer dit möts man av festligt dukade bord med brutna servetter så feststämningen infinner sig direkt. I år var det Lilian Klingbjer från Hammerdal och Tony Olofsson, Strömsund som bjöd på musiken. Lilian spelar durspel och fiol men sjunger glada låtar och hennes spelkompis Tony spelar bas. Varmt tack till Förtroenderådet för att de ordnar det så trevligt för oss cafébesökareunder hela vintersäsongen. Ett varmt tack till Britt-Marie och Bernt på Café Storfinnforsen. Ja, föresten Bernt bidrog minsan till underhållningen med ett par evergreens till Lilians och Tonys ackompanjemang.

UPPSKATTAT.