Förening Marieberg

Månadsträff

Månadsträffar anordnas i månaderna januari, mars, april, september,och november. Vårfest i februari och hHöstfest i december Årsmöte i februari och Höstmöte i oktober. Samtliga träffar och möten är på Resurscentrum/Rosenbad klockan 15.00. Vid träffar och möten bjuder föreningen på kaffe och något gott till kaffet.

Vid festerna serveras det lite extra gott att äta. Dåär vi tvingade att ta in anmälan och. ta betalt. Vi försöker att hålla avgiften så låg som det går. Föreningen subventionerar.

Förutom information har vi alltid något program. En intressant fördragshållare eller någon underhållare. Du skall alltid känna dig Välkommen

Nästa månadsträff blir måndag den 15 april 2024 klockan 15.00. Mer information här>> Pdf, 223 kB.