Förening Forshaga

Årsmötet 9/9 -21

Uppvaktning med blommor

Nuvarande ordföranden Jonny Wallström delade ut PRO:s förtjänsttecken och blommor till förre ordföranden Lennart Andersson. PRO:s förjänsttecken delas ut till personer inom föreningen som haft uppdrag i minst 5 år för att hedra deras fina insatser inom PRO Forshaga. Lisbeth och Sandor Budai, Georg Rydh och Gun-Britt Karlsson hade inte möjlighet att närvara vid utdelningen, men har fått sina förtjänsttecken och blommor senare.

Avtackning med blommor och present

Jonny Wallström överlämnade blommor till Lisbeth Staaf Igelström för att hon deltog som ordförande vid årsmötet samt en avskedspresent med anledning av att hon avgått som ordförande för PRO Värmland

Avtackning med blommor

Jonny Wallström tackar Elisabeth Karlsson för att hon deltog som sekreterare vid årsmötet