Förening Karlholm

PRO-FONUS

PRO-distriktet är medlem i Fonus ekonomisk förening. Medlemskapet innebär att medlemmar i PRO omfattas av medlemsförmåner i Fonus och Familjens jurist.

Här kan ni berätta mer om förening

PRO/Fonus
Till alla föreningar i PRO-distriktet Uppsala län

• PRO-distriktet är medlem i Fonus ekonomisk förening.
    Medlemskapet innebär att medlemmar i PRO omfattas
    av medlemsförmåner i Fonus och Familjens jurist.
  • Fonus/Familjens jurist är ett kooperativ som ägs av sina medlemmar. Ägarskapet innebär, som jag ser det, att vi i PRO har ett gemensamt intresse av att Fonus och Familjens jurist utvecklas på ett bra sätt, både ekonomiskt och när det gäller de tjänster man erbjuder.
  • Medlemmar i PRO omfattas av de medlemsförmåner Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. som finns
    i Fonus och Familjens jurist.
  • När vi behöver medverkan på föreningsmöten som avser familjejuridik eller begravning så vänder vi oss till våra egna företag, Fonus och Familjens jurist. Vid minst 25 deltagare på ett möte eller annat arrangemang medverkar Familjens jurist utan kostnad för föreningen.
  • Om någon förening önskar medverkan på ett möte, kontakta Gustav Holmlund som är Fonusråd.
  • De föreningar som själva önskar bli medlemmar i Fonus kan göra det på fonus.se. Insatsen för medlemskap är 1000 kronor, som återfås när man utträder. På insatsen utgår ränta.

Kontaktuppgifter till Gustav Holmlund: 070-645 32 01,
holmlund.gustav@gmail.com

Fonus medlemsförmåner för PRO medlemmar Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.