Förening Karlholm

Övriga aktiviteter

Du som är intresserad, vänligen ta kontakt med studieorganisatör Anita Gustavsson 076-224 50 44

En samling trädgårdsalster gjorda i Betong

Information om övriga aktiviteter

Klicka på +-tecknet så finns det utförligare information om övriga aktiviteter.
Anmälan göras dels vid vårens/höstens första Medlemsträff eller genom att kontakta studieorganisatören Anita Gustavsson, 076-224 50 44 eller respektive ledare.

För tillfället vilande.

Vi lär oss att söker efter släkter i olika arkiv exempelvis Kyrkböcker.
Goda kunskaper i användningen av Internet krävs samt tillgång till bärbar PC. Avgift för tillgång till olika arkiv tillkommer.
Cirkelledare: Göran Humling

För tillfället vilande.

Vi fortsätter att söker efter släkter i olika arkiv .
Cirkelledare: Agneta Fogman Strömmer

Vi stöper ljus i olika formationer. Planerat till november.
PRO Karlholms Föreningslokal
Cirkelledare: Aino Holmgren 076-814 36 39

Bingo spelas i PRO Karlholms föreningslokal, Karlitplan 7A,
Onsdagar kl. 12-14. Upphåll under sommar och jul/nyårs tid.
Alla medlemmar välkomna.

Kortspel med en speciell kortlek. Spelas onsdagar kl.18-21 udda veckor i PRO lokalen. Nu provar vi också bordscurling och andra kortspel. Ingen anmälan behövs.

Vi är en grupp engagerade damer som stickar och umgås på torsdagar kl.14-16 i PRO-lokalen. Solstickorna har varit aktiva i ca 15 år. Våra alster skänker vi till behövande just nu till Ukraina. Alla är hjärtligt välkomna att delta ingen anmälan behövs. Kontakt: Ylva Lindkvist 070-546 42 40.