Förening Håbo

Om

sjöfågel

Foto Monica Vikström

Information om PRO lokalförening i Håbo.

PRO Håbo är en förening i tiden som alltid är nära dig som bor i Håbo kommun.
I föreningen får du möjligheten att möta många nya vänner, deltar i möten, fester, resor, friskvårdsprogram, kulturarrangemang, studiecirklar och mycket annat.
Du själv kommer också att bli en vän för andra och andra kommer att uppskatta ditt medlemskap i PRO Håbo.

På den här sidan kan du se och hämta information om de som valts till att företräda föreningen i de olika förtroendeuppdrag som finns i PRO Håbo.
Vill du själv vara aktiv i någonting i föreningen är du alltid välkommen att höra av dig till styrelsen eller någon annan förtroendevald.

Aktiviteter som PRO Håbo bedriver sker till största delen på Skeppsgården, om inget annat anges.
Skeppsgården heter pensionärernas samlingslokal och är den största i Håbo.
Det är tre pensionärsföreningar som gemensamt har sina aktiviteter och sköter om Skeppsgården, PRO, BFF (Bålsta finska förening) och SPF.

Expeditionens öppettider på Skeppsgården, Skeppsvägen 20 i Bålsta,

är mellan kl. 10.00 - 12.00, tisdagar och torsdagar.

Ring tel. 0171-583 15

Sänd E-post: habo.uppsala@pro.se