Förening PRO UPPLANDS VÄSBY FINSKA

Päivämatka 11 syyskuuta Visingsö'hön

Hinta 660 kr

"Vätterterin helmi", "Historian ja luonnon saari", "Kuninkaiden saari", "Satu saari" - rakkaalla lapsella on monta nimeä - mutta mistä ne tulevat? Vastaus annetaan päivämme aikana tällä myyttisellä ja hämmästyttävän kauniilla saarella!

Lähtö Upplands Väsbyn asemalta 11 syyskuuta klo 6.15 ja takaisin Upplands Väsbyssä klo. 21.30.

Ajetaan etelään pitkin E4-tietä ja kohti Grännan pikkukaupungin idylliä - joka liittyy usein ilmapalloihin, polkkagrisiin ja päärynöihin. Tärkeintä on päivän määrän paikka Visingsön läheisyys. Satamassa nousemme lautalle ja noin 25 minuutin kuluttua saavumme Visingsön laituriin.

Hintaan sisältyy:

Bussimatka Upplands Väsbyn asemalta klo. 6.15 takaisin klo. 21.30.

Lauttamatka Gränna-Visingsö-Gränna

Lounas ravintola Solbacken - lounas on : Lämminruoka KRAV-merkitty oman tilan paahtopaisti kermakastikkeella, gele ja vihannekset, voita, leipää, salaattia, juomaa ja kahvia.

Opastettu kierros bussilla Visingsö’llä.

Kahvi kakun kanssa Gunnens väskor, myös ostomahdollisuus.

Ilmoittautumiset Raimo Tuukkanen puh. 076-228 48 43 ja maksu 660 kr. PlusGiro 166409-3. Viimeistään 11 elokuuta.

r kan ni berätta mer om föreningens verksamhet.