Förening PRO UPPLANDS VÄSBY FINSKA

Vi är en väletablerad, aktiv finskspråklig förening med cirka 130 medlemmar och har verkat i vårt samhälle sedan 1979. Vårt syfte är att dela med våra medlemmar, i våra veckovisa möten, gemensam glädje, personlig utveckling och hälsa.

PRO Upplands Väsby Finska

Haluamme kertoa toiminnastamme sinulle, joka olet juuri tullut jäseneksi tai harkitset jäseneksi tuloa.

Tärkeä tehtävä PRO’lle on täyttää se tyhjiö, joka syntyy kun jättää työelämän. Haluamme tarjota erilaisia toimintamuotoja ja tapaamispaikkoja, jotta tarve olla yhdessä saadaan tyydytettyä. Uusien ystävien tapaaminen tuo virkeyttä elämäämme.

Yhdistyksessämme on noin 130 jäsentä ja haluamme vielä kasvaa.

Voi olla vaikeaa itse valvoa omia etujaan eläkeläisenä, siksi jäsenyys PRO’ssa on tärkeää. Yhditykselämme on edustajia kunnan eläkeneuvostossa ja erilaisissa kunnallissa yhteistyöryhmissä.

Toiminta:

Jäsenemme kokoontuvat joka tiistai ja torstai klo 14.00 Stora Vilindassa. Ohjelmassa on mm. tietoa mikä koskee meidän joka päiväistä elämäämme, kulttuuria eri muodoissa kuten laulua, musiikkia, teatteria, runoutta, bingoa y.m. sekä kahvitarjoilua ja arvontaa.

Meillä on monipuolinen opintopiiritoiminta, monia osanottajia. Jäjestämme myös ulkoilupäiviä ja matkoja.

Toimintoja on paljon, ja jos jokin niistä kiinnosttaa sinua, olet tervetullut mukaan.

Jäsennyys:

PRO’n jäsenenä voi olla jokainen, joka nauttii jonkin näköistä eläkettä. Jäsenmaksu yhdistyksellemme on 300 kr. vuodessa. Tähän sisältyy myös pidetty ”PRO-pensionären”- lehti, joka ilmestyy 9 kertaa vuodessa.

Jäsenellä on myös PRO’n yleinen jäsenvakuutus, joka koskee osanottoa sekä matkoja kaikkien PRO’n toimintojen yhteydessä.

Tiedoitus:

Tietoa toiminnasta saa torstaitapaamissa, yhdistyksen ilmoitustaululla Centrumissa ja yhdistyksen kotisivulla https://pro.se/Distrikt/Stockholms-lan/Samorganisationer/Upplands-Vasby/Foreningar/PRO-UPPLANDS-VASBY-FINSKA.html/

Jos sinulla on kysyttävää voit soitaa tai jättää viestin. Voit soittaa jäsenvastaavalle Raimo Tuukkanen 076-228 48 43 tai

E-post: upplands.vasby.finska@pro.se

Tervetuloa jäseneksi!