Förening Kransen-Åsen

Om oss

Alla medlemmar är välkomna på våra medlemsmöten som hålls i Medborgarhuset på Hägerstensåsen klockan 13:00. Det bjuds alltid på hembakat och vi har lotteri med fina priser.

Om du har en idé om en aktivitet, kurs eller något annat som kan intressera andra medlemmar hör av dig till styrelsen så kan vi tillsammans undersöka möjligheterna att ordna det.

Tisdagar klockan 10.00 är det qigong. Varför inte prova, det kanske är något för just dig!

Här kommer lista på medlemsmöten hösten 2023 och innehållet:

Onsdag 23 augusti:

Vi spelar bingo, har lotteri och fikar till hembakat.

Onsdag 27 september:

Konstvandring i Medborgarhuset. Lotteri och gofika.

Onsdag 25 oktober:

Hasse Lind med basist sjunger och spelar Allan Edwall, Olle Adolphson mfl. Fika med hembakat och lotteri i vanlig ordning.

Onsdag 22 november:

Pecke underhåller oss med sitt musicerande. Något gott till kaffet och så lotteri förstås.

Onsdag 13 december:

Imitatören Mats Strandberg besöker oss. Vi lovar många skratt. Lotteri och luciafika i goda vänners lag. Gärna med glitter i håret.