Förening Norrtälje

Medlemsförsäkringar

Du som PRO-medlem är försäkrad genom en olycksfallsförsäkring. Den gäller när du deltar i en PRO-verksamhet, även vid olycksfall till och från sådan PRO-verksamhet.

PRO Försäkringar

Genom PRO Försäkringar kan du som medlem teckna fyra olika försäkringar som är skräddarsydda efter dina förutsättningar och önskemål.
Försäkringarna erbjuds av olika försäkringsbolag och går under den gemensamma beteckningen PRO Försäkringar.

Eftersom försäkringarna är anpassade efter PRO:s medlemmar slipper du betala för delar som du inte har nytta av.

I PRO Försäkringar finns:

• PRO Bilförsäkring
  • PRO Hemförsäkring
  • PRO Husdjursförsäkring
  • PRO Olycksfallsförsäkring
  • PRO SparLiv – livförsäkring med eget sparande

Ny medlem i PRO?
Som ny medlem i PRO omfattas du under din första tid av en kostnadsfri olycksfallsförsäkring

Kontakta kundtjänst
Samtliga försäkringar förmedlas av Folksam, som även sköter försäkringsadministration och kundtjänst.
Telefon: 0771-950 950
E-post:
folksam.se/pro Länk till annan webbplats.