Förening Norrtälje

Friskvård/Studiecirklar

Text

Idrottsföreningen Träningslust i Roslagen bildades den 28 januari 2021 vid ett digitalt möte med ett 15-tal personer närvarande. Föreningen bedriver gruppträning i Norrtälje, Rimbo och Herräng för främst seniorer. Vi kommer succesivt att starta träning på fler orter i Norrtälje kommun.

"Enkelt, roligt, prisvärt"!
Bakom vårt motto, ligger en tydlig föreningssträvan till träning, lust, glädje och folkhälsa. Vi erbjuder gruppträning med kompetenta och välutbildade ledare. Och det ska inte behöva "kosta skjortan" att vara med! Våra träningskort är mycket prisvärda! Det ska vara enkelt, roligt, prisvärt, som sagt....

Mvh Göran Härngren +46707961011 goran.harngren@telia.com

-------------------------------

Klicka på Friskvård eller Studiecirklar så får du fram underrubriker med ativiteter

För mer information kontakta kursledaren eller studieorganisatör Gullvi Klarheden 0708 712 712 gullvi1@gmail.com eller ABF 0176-129 50 info.norrtalje@abf.se
Har du förslag eller saknar du någon aktivitet ? Du kanske själv vill leda något - kontakta ABF.

Kom igång efter 60! - studiecirklar och övrig friskvård.
Friskvårdsverksamhet - öppen för alla medlemmar, du betalar en liten summa per gång. Pröva på när du vill.

Studiecirklar - anordnas i samarbete med ABF. Du bör anmäla ditt deltagande till cirkelledaren eller ABF 0176-129 50 Galles gränd 5 (i Folkets hus).
Ev. kursavgift går till lokalhyra, gratis lokal ingen avgift.