Förening Mariefred

Epostadress till PRO i Mariefred: mariefred@pro.se

Postlåda till PRO finns vid Biohuset : Nygatan 19

20e Mars Medlemsmöte: kaffe o smörgås, lotterier, frågesport, aktuell info. 13.00 i biohusets café.

15e Maj Medlemsmöte: Information om försäkringar Karin Blomkvist med start 13.00 i cafedelen Biohuset. Därefter sommartallrik: sill o ägghalva, potatis, lax med pepparrotsgrädde, gubbröra, bordsdryck. Kaffe o bakelse.Kostnad 75 kr/ person.

Information från distriktet: Friskvårdsdag Åsa folkhögskola 22a maj 09.00- 16.00. Anmälan snarast till Kenneth Svensson 070-3258982

Boka höstens resor: Historien om Sverige i Uppland, Skördefest på Åland, Lövstapaketet. Är du intresserad kontakta Kenneth Svensson 070 - 3258982 för mer information

PRO:s kulturfestival i Säterdalen torsdag 15e augusti 11-17.30. Resa med buss och inträde är Gratis. Underhållning i parken med bl.a Calle Moreus och försäljning av både mat och annat. Om intresse finns anmäl Dig/ Er ( man får gärna ta med en vän) till PRO-distriktet, Kungsbrogatn 2 64235 FLEN eller via mail: info@sodermanland.pro.se. Anmälan senast 31a maj.