Förening Oxelösund

191031 Medlemsträff

Foto: Anita Linder

Torsdag 31/10 Var det medlemsträff i PRO lokalen 57 medlemmar hade mött upp denna dag .Dagny hälsade alla välkomna och presenterade gruppen VISAVI som sjöng och spelade fina låtar. Kaffe och mackor serverades till en kostnad av 40 kronor. Dagny informerade om höstmötet som är den 21/11 och då är det uttagning till veteran vetartävlingen, att Mayvor, Maud, Anita och Dagny har varit på distriktets höstmöte i Flen, om kommande frågor som tas upp i KPR den 18/11. Karin informerade om resor. Anita om kommande aktiviteter i november och om nya gruppen PRO-pojkar. Birger informerade om trafiken halkan cykelhjälmar och halkskydd. Systugan hade som vanligt ordnat med lotterier med fina vinster under ledning av Irene Blom.Stort tack till kaffe tanterna som ordnat med mackor och kaffe. Dagny tackade för visat intresse roligt att så många kom.

Dagny Persson

Foto: Anita Linder