Förening Flen

Styrelsen 2020 från vänster: Britt Karlsson, Knut Pettersson, Bosse Karlsson, Börje Karlsson, Monica Thorell, Hjördis Andersson, Ann-Katrin Elofsson, Lars Lindström, och Margareta Linde Malmberg

Årsmöte 19 februari på Skjortan, Flen.
110 medlemmar kom till årsmötet. Ordförande Bo Karlsson hälsade alla välkomna och bjöd in till en härlig lunch från MatMattes.
Därefter en mycket bra underhållning av Gott & Blandatpelade och sjöng låtar av Taube, Beatles, Gärdestad m m en blandad repertoar som passade alla.
Kaffe med kaka serverades.
Innan årsmötet startade hölls en stämningsfull parentation över bortgångna medlemmar.
Årsmötet startade. Ordförande för mötet var Terese Gamfors från ABF. Dagordningen och punkterna genomgicks och klubbades snabbt igenom utan någon anmärkning. Styrelsen beviljades ansvarsfrihet för 2019.
Efter mötet avtackningar och presentation av styrelsen för 2020.
Mötet avslutades med lotteridragning och dragning av friskvårdskortet./Monica
31 dec 2019 var vi 378 medlemmar. Nya medlemmar under 2019 var 38 st.

fler bilder