Förening Töreboda

.

Personer framför träd

Säsongsavslutning Mostugan 13 Juni

Torsdagen 13 Juni hade PRO Töreboda säsongsavslutning.

Ordföranden Jan-Erik Rosander hälsade ett drygt -tal medlemmar välkomna. Vädret var ej det bästa och regnet hängde i luften hela tiden. Tipspromenaden som Ninni och Ann arrangerat, med kluriga frågor, gav upphov till diskussion och förnöjelse. Våra ”grillare” lyckades trots det varierande vädret, förse alla med grillad korv och bröd. Kaffedamerna serverade lite senare kaffe med bröd. Teckningslistan för deltagande i vårt 70-årsjubilieum, 23 September skickades runt. Efter trevlig samvaro var det tid för dragning av de lotterier som sålts. Denna gång erhöll vinnarna PRO-lotter, som förhoppningsvis, gav möjlighet till mera vinster i PRO-lotteriet.

Jan-Erik tackade de närvarande, som gjort dagen sammankomst till en trevlig stund och önskade alla en fin sommar och hälsade alla välkomna till nästa medlemsträff Måndagen 26 Augusti kl 14.00 i Församlingshemmet..