Distrikt Skaraborg

Trippelskrapet

Skövde 4 april 2024.

Har idag erhållit ett glädjande besked från Trippelskrapet
Stockholm om att det under 1:a kvartalet gått följande vinster till
Skaraborg: Månadsvinst 10.000 kr i månaden under 1 år har gått till Väring. En 40.000 kr vinst till Kvänum.
Glädjande att det gått några större vinster till Skaraborg vilket jag hoppas ökar lottförsäljningen.

Med hälsning
Lotteriansvarig

Trippelskrapet.

Redovisningen av 2023 års lotter är klart, de är nu även kontrollräknade av Stockholm.

Resultatet blev 18 487 lotter en ökning mot år 2022 med 1849 lotter.

Fick i slutet av november 2023 till distriktet 20 000 lotter och av dessa har jag redan lämnat ut 13 000.

De föreningar som vill ha fler lotter hör av er till mig telefon 070-2703606.

Med hälsning

Lotteriansvarig

Till lotteriansvariga i föreningarna.

Vill påminna om att det är jätteviktigt att kontrollrutorna skall
skrapas helt och hållet, detta är för att ingen annan skall kunna lösa in vinster på lotterna om de kommer i fel händer. Det är även viktigt för att Stockholm skall kunna scanna dem när jag redovisar dem dit. (kontrollrutan är det inringade fältet där det står skrapas ej.) Skrapa försiktigt så rutan inte går sönder. Går de sönder får Stockholm hantera dessa manuellt och skapar merarbete. Lycka till med försäljningen av Trippelskrap lotterna under år 2023. Hör gärna av Er om Ni behöver fler lotter.

Med hälsningar
Lotteriansvarig.