Förening Staffanstorp
om oss

Ordförande och sekreterare

Välkommen till din förening!

Vi är en vital förening med i dagsläget ca 530 medlemmar, som tillsammans skapar en mötesplats för gemenskap, personlig utveckling, glädje och hälsa.

PRO:s expedition finns på Folkets Hus, Valhallavägen 23. Öppet varje fredag mellan kl 11 och 12. Öppettiderna gäller under januari till maj samt augusti till november. Välkommen!

Vår förening har ett medlemslotteri med dragning vid varje månadsmöte. Lotten kostar 100 kr per lott och år. Högsta vinsten är 300 kr. Vid intresse kontakta Sigvard Ohlsson, 0705-272768.

Program för hösten 2024 och våren 2025 kommer att finnas här.

Övriga aktiviteter

15 maj

Final i Medborgarhuset i Eslöv för vår PRO-vetare. För de som vill samåka dit träffas vi kl 12.15 vid Folkets Hus. Annars börjar det kl 13.30 i Medborgarhuset. Häng med och heja!

17 maj

Vårfest kl 13.00-17.30. Helstekt gris. Mer information och anmälningslista finns på anslagstavlan i Folkets Hus.

22 maj

Tipspromenad i Alnarpsparken kl 11.30. Vi träffas utanför Folkets Hus kl 11 för samåkning och för att bestämma om vädret är tillräckligt bra. Kaffe och bulle.

Pris 50 kronor.

19 juni

Tipspromenad Gullåkra mosse. Grillad korv, pris 50 kronor. Vi träffas som vanligt kl 11.00 utanför Folkets Hus för samåkning och för att bestämma om vädret tillåter utomhusaktivitet.

24 juli

Tipspromenad i Torup. Grillad korv, pris 50 kronor. Vi träffas kl 11.00 utanför Folkets Hus.

27-30 aug

Vi planerar en 4-dagarsrsa till Bland annat Karlstad för att se Lars Lerins utställning och till Dalsland för att åka kanalbåt. För mer information - Klicka här Pdf, 102.9 kB.

Anmälan senast 17 maj.