Förening Lund

Gunilla

Ordförande har ordet
Till alla gamla och nya medlemmar i PRO Lund

Hej, mitt namn är Gunilla Larsson och jag är ny ordförande i PRO Lund. Jag valdes i samband med årsmötet i februari 2023. Det har tagit mig lite tid att bli varm i kläderna och sätta mig in i alla uppgifter, men nu tycker jag att det börjar klarna. Det är ingen lätt uppgift att ta över efter Sven Englesson som varit ordförande under många år.

PRO Lund har ett varierat och intressant program under hösten 2023. Ni är alla välkomna att delta vid våra möten.
Om ni saknar information om programmet är ni välkomna att kontakta vår expedition, tel 046-13 11 66 måndag eller onsdag kl 10-12 eller maila lund@pro.se.

Vi jobbar hela tiden för att bli fler medlemmar i vår förening och är tacksamma för er hjälp med detta. Informera gärna era bekanta om oss.

Om ni värvar en ny medlem belönas ni med 2 skraplotter när den nya medlemmen betalt in sin medlemsavgift.

Vi fortsätter att jobba med våra hjärtefrågor, vård och omsorg samt tandvård för äldre. Vi är också aktiva inom frågor om kollektivtrafiken.

Jag vill med dessa rader hälsa er alla välkomna till oss och vår verksamhet.

Gunilla Larsson
PRO Lund