Förening Lund

Programinformation

Plantering Stadsparken

Anmälan till arrangemang görs via telefon till expeditionen 046 – 13 11 66, måndag och onsdag kl. 10.00 - 12.00 eller via mejl lund@pro.se.

Vid anmälan skall anges namn, telefonnummer och eventuella allergier. Anmälan är bindande. Medlemskap i PRO krävs för att delta i arrangemangen.

Betalning skall ske senast sista anmälningsdag i programmet.

Betalning görs till Bankgiro 737–8292 eller
swish 123 6034 367 om inget annat anges i programmet.
Glöm inte skriva ditt namn och vad betalningen gäller.

OBS! För att vi lättare ska nå ut med aktuell information via e-post och mobiltelefon, ber vi er som har e-post att skicka ett mail till lund@pro.se med er e-postadress och telefonnummer. Det gör inget om vi har uppgifterna tidigare, då det inte skadar med en extra kontroll att dessa är korrekta.

Organisations nr: 845001–2581

Hemsida: pro.se/lund.

Vårterminen: 8 januari - 3 juni

Månadsblad kommer att finnas på hemsidan och på PRO:s expedition. Vid behov av vårens program så finns det att hämta på PRO:s expedition.

Alla ändringar och uppdateringar kommer att finnas i månadsbladet och på hemsidan.