Förening Härslöv

Årsmöte 13 februari

Tisdagen den 13 februari 2024 hade PRO Härslöv sitt sedvanliga Årsmöte.
Ordf. Anne-Marie Nilsson hälsade de närvarande 38 personerna välkomna. Så trevligt att så många av våra medlemmar möter upp. Hon välkomnade även Bengt Zander.
Bengt Zander, Svalöv, valdes till ordförande och Anita Svärdh till sekreterare för mötet.
Styrelsen för 2024 valdes enligt följande: Ordförande Anne-Marie Nilsson, kassör Elsie Andersson och sekreterare Anita Svärdh. Anita Hellström och Ulla Nilsson valdes till ledamöter samt Kerstin Jönsson och Siv Nilsson till ersättare. Övriga val kan du läsa på vår hemsida. ”Om oss”.
Lennart Nilsson och Birgitta Stanley avtackades för sitt arbete inom styrelsen.

Efter Årsmötesförhandlingarna bjöd PRO-föreningen på fikat, kaffe med fastlagsbulle.
Kerstin Jönsson hade ordnat med en trevlig frågesport, där det gällde att gnugga geniknölarna.
Därefter var det dragning i vårt sedvanliga lotteri.
Så begav vi oss alla hem efter att ha haft en trevlig eftermiddag.

Anita Svärdh