Förening Härslöv

PRO Härslöv har haft medlemsträff den 12 oktober 2021. Vi var ett 30-tal medlemmar, som hade anmält oss till detta. Ordf. Anne-Marie Nilsson hälsade de närvarande välkomna. Hon vände sig speciellt till Annika Persson, trubaduren, som skall underhålla oss. Så roligt att vi blir så många på våra träffar.

Vi startade med att äta Gulaschsoppa med tillbehör. Detta smakade mycket bra i denna lite kyliga eftermiddag. Därefter blev det Annikas tur att underhålla oss. Det gjorde hon suveränt bra. Det blev lite blandat med både Evert Taubevisor, Skillingtryck och även bygdemål, allt med samma glädje.

Sedan blev det dags för fika och även dragning i vårt lotteri med skänkta vinster. Därefter skildes vi åt efter att ha haft en trevlig och givande eftermiddag.

Anita Svärdh