Förening Härslöv

”Ingvars Lunch”

Den 12 februari 2019 kom Ingvar Axelsson med ett förslag om att vi en gång i månaden gemensamt skulle gå ut och äta lunch. Detta mottogs positivt och den 5 mars intogs den första lunchen på Ekeby Möbelaffär. Detta har flutit på bra och har verkligen blivit en höjdare. En eloge till Ingvar Axelsson, som håller i detta, finner nya matställen etc., och alla till ett bra pris och med god mat. Totalt har vi träffats vid 14 tillfällen och sammanlagt 291 personer har lunchat, dvs ca 21 personer/lunch. Vi har varit på ett flertal lunchställen i Nordvästra Skåne, alltifrån Lydinge GK, Rosenbergs i Åstorp, Rya GK, Tegel i Rydebäck, Erikstorp, Hamnens Hörna i Borstahusen, Clubhouse i Häljarp, Söderåsens Värdshus och nu senast Sirius-restaurangen i Landskrona den 22 november.

Anita Svärdh