Förening Härslöv

Våren 2024

”Ingvars Lunch” våren 2024
Vi fortsatte även 2024 med aktiviteten ”Ingvars Lunch”, som har blivit populär bland våra medlemmar. Man kan på ett enkelt sätt träffas och umgås. Många som sitter ensamma hemma, uppskattar att komma ut bland likasinnade över en bit mat. Har man inte själv möjlighet att köra, finns det alltid andra som har plats över i sin bil.

Vi har i år träffats vid följande tidpunkter och platser: 24 januari besökte vi De la Gare i Landskrona, 21 februari Restaurang ”Sitt In” i Ekeby, 28 mars Byakrogen i Svalöv, 29 april Hanksville Farm utanför Svalöv samt 3 juni De la Gare i Landskrona som blev vårt sista mål för våren. Totalt har 125 personer deltagit i detta lunchfirande, dvs ca 25 personer vid varje lunchtillfälle.

Vi gör nu ett uppehåll över sommaren, men beräknar att träffas i september.

Anita Svärdh