Förening Häljarp
Naumann & Knutsson

Medlemsmöte 2024-03-19

Information gavs bl a från pensionsgruppen PRO som vill försöka få igång den s k gasen. Den bör träda in när Sveriges ekonomi är bättre. Tips gavs om webbsändning från PRO om "Fula försäljningsmetoder". Landskrona stad håller informationsträff på Träffpunkten den 9 maj. Samorganisationen i Landskrona läggs ner till hösten.
Teckningslista fanns för de som är intresserade av friluftsteater i Hög den 8 juni och vi håller på att kolla om vi kan ha vinprovning på Club House under våren.

Bestämdes att vi skall försöka få en hjärtstartare till föreningen. Eventuellt hyra.

Vi hade fin underhållning av Schlagerkompaniet Naumann & Knutsson som spelade och sjöng gamla godingar. Jättefin sång och duktig gitarrist. Kaffe och kaka serverades i pausen.

Text: B Sundberg