Förening Häljarp

Här ger vi en återblick vad som hänt i vår förening

Årsmöte 2021-09-21

Rapport från årsmötet

Årsmöte 2021-09-21

Pro Häljarp samlades till årsmöte 21 september i Tallstugan. Första gången vi kunde samlas på ett år på grund av pandemin. Årsmötet gällde verksamheten under 2020 (uppskjutet på grund av pandemin).Drygt 60-talet medlemmar var närvarande och mötet öppnades av ordf. Bo Åberg som hälsade oss välkomna.
Mötet inleddes med en tyst minut, tända ljus och diktläsning av Inger Svensson som en minnesstund för fem avlida medlemmar.
Ordf. redogjorde för skrivelser och rapporter om vad som kommer att hända framöver i föreningen. Ronny Ahlgren informerade om nya aktiviteter.

Till ordförande för årsmötet valdes Gunnar Otterström som med van hand lotsade oss genom de brukliga och sedvanliga årsmöteshandlingarna. Val förrättades.
Ordf. avtackade två styrelse ledamöter som lämnat styrelsen, Britt-Marie Olsson och Bert Fahlström.
Efter mötet avslutande fick vi underhållning av Edward Johansson som framförde country, Rock ´n Roll och svenska populära visor.
Edward gjorde stor succé vilket många och långa applåder tydde på.

Avtackning av Edward