Förening Fridhill Landskrona

Medlemsavgift

Villa Fridhill

Vad kostar det att vara medlem i PRO Fridhill?

Medlemsavgiften är 345 kronor/ år. Är du redan medlem i någon PRO-förening är föreningsavgiften 95 kronor/år.

• Medlemsavgiften betalas en gång per år till den förening eller de föreningar som du väljer att tillhöra, samt till distriktet och riksorganisationen. Avgiften är beräknad per kalenderår.

• Nytillträdda medlemmar fr o m 1 oktober till 31 december betalar under denna period endast årsavgiften för nästkommande år.

• I medlemsavgiften ingår PROs förmåner, samt en försäkring för dig om olyckan skulle vara framme när du åker till och från, eller deltar i, PRO:s verksamheter.

• När du anmält dig som medlem skickas fakturan för avgiften ut. På fakturan finns kontaktuppgifter till föreningen du valt. PROs medlemskort, är laddat med PROs förmåner. Du kan läsa mer om förmånerna på PRO Mervärdes hemsida. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

• Stämmer inte uppgifterna på fakturan får du en ny genom att höra av dig till din förening om det.

• I PRO:s stadgar fastslås vad som gäller för medlemsavgiften.

Välkommen till gemenskapen i PRO!