Förening Asmundtorp

Mina Sidor

D

Mina sidor hos PRO uppdateras automatiskt via "Spar" när du flyttar och byter adress. Men information om telefonnummer och E-postadress måste du själv ändra.
Vi behöver din E-post och ditt telefonhnummer för att du ska få information från oss. Dessutom är det bra om du kontrollerar att din E-postadress och ditt telefonnummer är korrekt angivna.
Som medlem kommer du åt "Mina sidor" genom att gå till minasidor.pro.se.
Länk till annan webbplats öppnas i nytt fönster på internet. Där klickar du på "Logga in". Därefter får du instruktioner hur du kommer in på just din sida (Mina sidor) i PROs medlemsregister Harald.
Enklaste sättet är att komma in på sidorna är sedan att logga in med mobilt bank-id. Om din E-postadress finns i medlemsregistret går det också att logga in med den och ett lösenord. I så fall ska du första gången du loggar in klicka på "glömt lösenord" så får du ett lösenord skickat till dig.