Förening
Publicerad:

Ordförande har ordet

Hej.

Tack för god uppslutning i torsdags.

Eftersom jag tyvärr har lätt för att prata i jagform vill jag göra ett förtydligande angående protokoll på medlemsmöten. Jag la fram ett förslag men efter diskussion var det styrelsen som bestämde hur vi skall göra, så jag har inte ensam tagit beslutet.
På torsdag är det avslutning på årets boule och då får vi veta vilka tre som har samlat flest poäng.
Vi ser framemot god mat och trevlig underhållning i Församlingshemmet den 25 september klockan 14.00. Har ni inte anmält er finns det fortfarande möjlighet, hör av er till Lena Stridh.

Är det någon som vill prova på dansen men glömde ta ett informationsblad hör av er till mig så förmedlar jag vidare, detta gäller även om ni är intresserade av vinprovningen i Tyskland.

Var rädda om er.

Margit