Förening Bromölla

Ordförande har ordet

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

En Bild från Bromölla torg

Hej och Välkomna till PRO Bromölla – Verksamhetsåret 2024

Programbladen 2023 kom ut senare än planerat. Tyvärr kommer Program 2024 att bli ännu senare. Styrelsen kommer att se över hur Program 2025 kan komma ut tidigare.
2024 års verksamhet kommer att innehålla ett rikt och varierat utbud. Före detta PRO Näsums medlemmar skall göras delaktiga i verksamheten, i stort och få hjälp genomföra den verksamhet som medlemmarna vill bedriva i Näsum.
2024 kommer det inte att bli lika mycket ”kaffe, kaka och musikunderhållning”. Det gäller också att hitta formerna för att gemensamt hjälpas åt med det som hör till olika träffar och festligheter för att undvika begränsningar i utbudet framöver.
Kunskapshöjande aktiviteter kring det som finns nära oss i vardagen och som berör de allra flesta – även om Du vid första påseende inte tycker så – kommer lyftas fram.
Verksamheten 2025 skall snart planeras och medlemmarnas påverkan på det som skall erbjudas kommer att bli en viktig fråga. Vad vill medlemmarna (DU ) inför 2025?

Tommy Truedsson