Distrikt Skåne

Medlemsregistret Harald

Utbildningsdagar våren 2024.

Du tar med egen dator.
Du känner till Google Chrome, Edge, Firefox eller motsvarande.
Du är inlagd i medlemssystemet Harald som medlemsansvarig eller registeradministratör. Du kan även ha en funktion i styrelsen som ger dig tillgång till vissa delar i Harald. Om du ska vara med på utbildningen måste dina inloggningsmöjligheter utvidgas (går bra under viss tid) till registeradministratör i Harald.

PRO Skåne står för kurskostnad, fika, lunch.

I och med din anmälan är du antagen till kursen. Om kursen skulle bli fulltecknad får du meddelande om detta.

Vid frågor, om t ex samåkning och specialmat kontakta PRO Skåne.

Klicka på adressen för att hämta kartan över platsen.

29 januari, ABF Södra Dragonvägen 22, Ystad Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Ledare: Kurt-Åke Linde och Sylve Qvillberg
Anmälan senast: 22 januari.

15 februari, Sågen, Ängelholmsgatan 1 - 9, Klippan, lokal Madrid Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Ledare: Bertil Pettersson och Johannes Jeppsson.
Anmälan senast 3 oktober.

13 mars, Medborgarhuset Eslöv. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Ledare: Lena Larsson och Ninette Hansson.
Anmälan senast: 6 mars.

4 april, Malmö Samorganisation, Porslinsgatan 3, Malmö Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Ledare: Ninette Hansson och Gert Persson.
Anmälan senast: 28 mars.

Länk till formuläret "Utvärdering kurser genomförda av PRO Skånes IT-Grupp".

Syftet med PowerPoint och YouTube-filmerna: Att hjälpa den som gått Harald-utbildningen i PRO Skånes regi att använda PROs medlemssystem.

Videoguider Harald (Membersite) YouTube-filmerna visar bara det som står i innehållsbeskrivningen. Klicka på rubrikerna för att sortera tabellen.

När filmen startar, tryck på f-tangenten, för att visa i helskärm.

Innehåll - Länk till YouTube

Min

Rapport från Harald-Öppna i Excel Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

03:50

Etiketter födelsedagar Harald-Excel Del1 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

01:20

Etiketter födelsedagar-Utskrift i Word Del2 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

05:04

Mina sidor-Harald

Inloggning Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.