Förening City Vilbergen Norrköping

PRO City Norrköping bildades 16 juni 1942 och är en av 15 PRO föreningar i Norrköping.
I hela Östergötland finns det 70 föreningar! City har ca 500 medlemmar och är i Östergötland en av de största föreningarna!
Vår medlemsavgift är för närvarande 350:-/år och då får du vår tidning, Pensionären, samt möjlighet att teckna billiga försäkringar. Dessutom naturligtvis tillgång till alla våra aktiviteter och studiecirklar !!!
Vi har många olika aktiviteter i form av cirklar eller annan verksamhet!
Om du klickar på de blå knapparna här till vänster så ser du kontaktpersoner och information om de olika aktiviteterna.

Du kan välja att tillhöra PRO City var du än bor i och utanför själva city i Norrköping! Om du är huvudmedlem i någon annan PRO förening så kan du även bli sekundärmedlem i City för att deltaga i alla våra aktiviteter (det kostar för närvarande 120:-/år). På Hemgården vid Strömmen har vi våra möten samt vår Expedition som är bemannad torsdagar 10-12 utom då vi har medlemsträffar.

Telefonnummer till expeditionen, där du också kan lämna meddelande på telefonsvararen är 011-132116 ,Avlyssnas på torsdagar expeditionstiden

Av vår medlemsavgift som är 350 kr behåller Riks 200 kr, 40 kr går till Distriktet och 15 kr till Samorganisationen. Kvar till PRO City blir då 95 kr/medlem.