Förening Johannelund

Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Parentation, års- och höstmöte

PRO Johannelund har genomfört uppskjuten parentation, uppskjutet årsmöte samt ordinarie höstmöte den 10 november med cirka 100 medlemmar närvarande.
Ordförande Roland Johansson hälsade alla välkomna och betonade det speciella med att under samma möte genomföra det som under pandemin varit inställt.
För de medlemmar som avlidit under 2020 tändes ljus samt hölls en tyst minut.
Därefter genomfördes årsmötet under ledning av samorganisationens ordförande Rolf Enquist, verksamhetsberättelse, ekonomisk berättelse och revisorernas berättelse för 2020 föredrogs och godkändes. Styrelsen beviljades ansvarsfrihet och ett antal val förrättades, Curt Karlsson valdes till kassör. Därefter återtog Roland Johansson klubban och ordinarie höstmöte vidtog, budget och verksamhetsplan för 2022 antogs och medlemsavgiften beslutades oförändrad.
Göran Wiberg underhöll med sång och gitarrmusik innan kaffet, avtackningarna och lotteridragningen.

Referat: Olle Johansson
Foto: Englis Karlsson