Förening Hannäs

Hannäs PRO är en förening med ca 90 medlemmar.

Vi träffas omkring 12 gånger per år. Det är månadsmöten i Kvarnviks Byggdesgård, där har vi underhållning, information som kan handla om hörsel, tänder, diet osv, det kan också vara möten där vi bara fikar och har trevligt. Vi har påskfest och julbord. Grillfesten har vi på festplatsen. Nationaldagen firar vi i Domarvik. Vi gör några resor varje år.

Vi spelar Boule varje tisdag och fredag. På sommaren spelar vi på boulebanorna vid fotbollsplan och på vintern spelar vi i Hallen vid festplatsen. Vi har turneringar med Valdermarsvik, Överum, Gusum och Åtvidabergs PRO föreningar.

Är du intresserad av att göra något annat så kontakta någon i styrelsen så tar vi upp det på våra möten och ser om det finns fler som är intresserade.

Här kan ni berätta mer om föreningens verksamhet.