Förening Vivalla-Lundby

Årsmöte 2021

Interimistiskt årsmöte 8 mars 2021
I enlighet med dispens för föreningar från PRO Riksorganisation hölls årsmötet i samband med styrelsemötet 8 mars. Alla beslut är interimistiska och ska slutligt fastställas/offentliggöras på nästa trivselträff så snart pandemin tillåter fysiska träffar. Revisorerna är tillfrågade och har inget att erinra. Dessutom var en revisor närvarande vid mötet.
a) Verksamhetsberättelsen Pdf, 351.1 kB, öppnas i nytt fönster. föredrogs och godkändes.
b) Resultat och balansräkning Pdf, 898.9 kB, öppnas i nytt fönster. godkändes.
c-d) Revisionsberättelsen Pdf, 898.9 kB, öppnas i nytt fönster. lästes upp och i enlighet med revisorernas förslag beviljades ansvarsfrihet för styrelsen.
e) Valberedningens Pdf, 269.6 kB, öppnas i nytt fönster. förslag till styrelse och funktionärer gicks igenom och beslutades, se bilaga 1.
f) Valberedning Pdf, 269.6 kB, öppnas i nytt fönster. utsågs enligt bilaga.