Förening Lindsdal

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Pub-afton PRO Lindsdal.

Pro Lindsdal anordnade en pub-afton den 26 april. Även denna gång höll vi till i Röda stugan på Skälbygården. Ordförande Ove Andersson hälsade ett 70 tal medlemmar välkomna. För underhållningen svarade Sten-Åse Andersson och Lars Löttiger. Det framförde en mängd kända låtar både med sång och instrumentalt. Vår medlem Anita Grön medverkade i ett sångnummer, mycket uppskattat. Sten-Åse och Lars drog också ett antal roliga vitsar det flesta över bältet.

Vi åt en god smörgåstårta och umgicks under gemytliga former. Det förrättades dragning på kvällens lotteri och Ove informerade om kommande aktiviteter i föreningen.

Som avlutning fick Sten-Åse och Lars framföra några extralåtar, deras uppträdande var mycket omtyckt av deltagarna.

Text Tommy Halvarsson

Foto: Tommy Halvarsson och Solveig Sandberg