Förening Värnamo

Personer framför träd

PRO:s expedition Tel: 076 142 05 70
Lagmansgatan 15, 331 31 Värnamo.
Öppettider: kl. 10.00-11.00 helgfria tisdagar.
OBS! under juni och juli samt jul-nyårshelgerna är det stängt.
I PRO-huset finns en hjärtstartare.
Värnamo PRO:s e-postadress: varnamopro@gmail.com
Värnamo PRO:s hemsida: pro.se/varnamo
Bankgiro PRO Värnamo: 868-1579
Swish PRO Värnamo: 123 614 53 04
Ev. tillägg och ändringar i programmet meddelas på PRO:s månadsmöten och på vår hemsida.
Obs! Anmälan till samtliga aktiviteter kan behandlas tidigast tisdag 1 augusti kl. 10.00 på expeditionen eller av ledare enligt anvisning. Anmälan är inte godkänd förrän du fått bekräftelse.
FÖRSÄKRINGAR
Som medlem i PRO omfattas du av en kollektiv försäkring som gäller vid deltagande i aktiviteter och resor som anordnas genom PRO.
I vår förening ger Gerthie Lindqvist hjälp vid försäkringsfrågor tel. 073 064 51 56.
KASSAÄRENDEN
Du som gjort kontanta utlägg för PRO:s räkning kan lämna kvittot till expeditionen. Utbetalningar sker till ditt konto. Ange ditt kontonummer till kassören. Vid kontant utbetalning kontakta kassören.
NYA ADRESSER och TELEFONNUMMER
Du som flyttat eller bytt telefonnummer anmäler detta till Gerthie Lindqvist, tel. 073 064 51 56.
PRO-HUSET
Upplåtelse av PRO-huset sker genom bokning under expeditionstiderna. Du som är grupp eller cirkelledare och vill använda lokal i PRO-huset kan också boka datum på en lista i PRO-husets hall. Det är gratis för medlem att hyra PRO-huset. Även om vi har grupper som städar, så förutsätts det att varje ledare ser till att lämna huset i det skick man själv vill finna det. Uthyrning av enstaka arrangemang kan ske genom expeditionen.