Förening Rydaholm

PROvetarna 2022

15 mars -22 Rydaholm vann deltävlingen i Skillingaryd Laget bestod av Monica Carlsson, Gunilla Blanch Martinsson och Sune Arvidsson. Lagledare Östen Jonasson. STORT GRATTIS!

Distriktfinalen i Husqvarna. Rydaholm på hedrande tredje plats.

PROvetarna 2021 på distriktnivå. Rydaholm på tredje plats

PROvetar tävling 2020 blev på distrikt och riks nivå inställt. Vi tävlade i samband med friluftsdage den 21 oktober om titeln Rydaholms PROvetare. Vinnare och Rydaholms PROvetare 2020 blev Monica Carlsson--Stort GRATTIS!

Monica PROvetare 2021

Rydaholms lag vann deltävlingen i Vaggeryd 2020

Rydaholms lag bestående av Monica Carlsson, Birgitta Strand och Sune Arvidsson med Kristina Arvidsson som lagledare vann deltävlingen i Vaggeryd och tävlar vidare i distrikt finalen i Huskvarna. Vi önskar lycka till! Tyvärr fortsatt tävlande inställt.

Meddelande i dag (9/6) från distriktet PRO vetarna inställt på grund av coronaviruset.

Veteranvetarna