Förening Brunflo

Hjälp med din dator

Personer framför träd

Här kan du få hjälp med dina dataproblem från kunniga personer som inte pratar avancerat dataspråk, utan uttrycker sig så att du förstår.

Kostnadsfri datasupport. Som medlem har du tillgång till PRO:s egen datasupport. Supporten är öppen varje vardag kl. 8 - 18 och är helt kostnadsfri.

Här är ingen fråga för liten eller för stor. Oavsett om du vill ha hjälp att komma igång med din första hemdator, eller är IT-ansvarig i din PRO-förening är du välkommen att ringa!

Hos datasupporten får du rådgivning och hjälp att lösa tekniska problem med exempelvis:

• Bredband
  • Visusskydd och brandväggar
  • Office- och Adobe-programmen
  • Olika operativsystem

För dig som arbetar med webb och IT i din PRO-förening kan datorsupporten också vägleda i publiceringsverktyget EpiServer och medlemssystemet Harald.

Ring datasupporten på 0771-171 171