Distrikt Jämtlands Län
Två lotter

Foto: Trippelskrapet

Trippelskrapet – vårt lotteri

PRO:s lotteri Trippelskrapet stödjer PRO:s verksamhet över hela Sverige – samtidigt som du har chansen att bli miljonär.

Trippelskrapet är en klassisk skraplott. Lotteriet innehåller hela sex stycken miljonvinster.

Överskottet från Trippelskrapet är en viktig inkomstkälla för PRO-föreningar över hela landet. Massa bra verksamhet för landets pensionärer kan genomföras tack vare lotteriet. Trippelskrapet gör det möjligt för PRO att hålla nere medlemsavgiften.

Är du medlem i PRO kan du köpa Trippelskrapet via din PRO-förening. Annars finns den att köpa hos de flesta ATG-ombud, hos vissa tobakshandlare, på Coop Forum och Coop Extra. Du kan även beställa en prenumeration, så får du ett lottpaket i brevlådan varje månad.

PRO har också telefonförsäljning av lotterna och ringer upp medlemmarna. Meddela kundservice@trippelskrapet.se om du inte vill bli uppringd.