Förening Varberg

Månadsmöte i föreningen FOTO Rolf Olsson

Arena Varberg

Arena Varberg FOTO Rolf

Medlemsträff i Varbergs PRO .

Ordförande har ordet

Irene FOTO: Rolfo

Ordförande Irene Rosberg

Till medlemmarna i Varberg

Ser tillbaka på mitt första år som ordförande, det har varit fyllt med många fina träffar med er på våra resor, medlemsmöten och andra aktiviteter som jag varit med på. Varit mycket glädje och skratt vid dessa träffar med er.

Det har kommit upp på några av träffarna att ni gärna hade sett lite spontana aktiviteter. Vilket jag tycker låter trevligt. Ska fundera på hur vi kan göra detta på bästa sett.

Vi i styrelsen arbetar med att vår förening ska ha träffar och aktiviteter som passar så många som möjligt. Efter vi slutat arbeta är det viktigt att hitta andra vägar för att fortsätta ha ett aktivt liv, att träffa andra vänner. Kontakta oss gärna om ni har förslag på olika aktiviteter, föreläsningar eller om ni vill hjälpa oss i föreningen.

Vi ska bli bättre med att, på våra träffar informera om vilka frågor som de jobbar med i PRO-Riks, vi jobbar med i distrikt Halland och lokalt med politikerna.

Irene Rosberg

ordf