Förening Kungsgården

Publicerad:

Årsmöte 2021-06-02

Hölls utomhus vid Skidstugan

Årets årsmöte som vid normala förhållanden brukar hållas i mars månad, flyttades av känd anledning (Covid19) till slutet av Maj månad, men fick flyttas än en gång då vädergudarna inte var med oss (kallt och regn). Nytt datum blev 2 juni. Och denna dagen var både väder och vind på vår sida, 23°C i skuggan och en svag bris, men även vid fint väder vill man gärna sitta under tak. Men som summering får man säga att det blev en lyckad träff vid Skidstugan i Kungsgården.

Årsmötet inleddes av ordförande Christina Malmkvist, som hälsade c:a 60 medlemmar välkommna innan den sedvanliga mötesagendan tog vid.

Efter mötet bjöds det på kolbullar med dryck samt kaffe och kaka. Tipsrunda fanns med några kluriga frågor och lotter fanns att köpa. Några glada vinnare blev det både i tipsrundan och lotteriet.

Styrelsen riktar ett stort tack till samtliga deltagare.

Ordförande, Sekreterare och Kassör

Kolbullar under tillagning

Vy

Utsikt från skidstugan

Text: Rolf Trogen som även fotat.