Förening Valbo
I jubileumsskriften på 28 sidor berättas om några av höjdpunkterna under PRO Valbos 50 år.

Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Så får du jubileumsskriften

Med hjälp av enskilda insatser och VFF:s flicklag har PRO Valbos medlemmar som bor i Valbo-Hagaström fått jubileumsskriften om PRO Valbos 50 år.

På skriftens 28 sidor berättas om några av höjdpunkterna under åren som gått sedan 1971 då PRO Valbo såg dagens ljus. För medlemmarna är skriften gratis, övriga får betala 20 kronor.
Men, men, föreningen har inte kunnat nå alla medlemmar. Om du bor utanför Valbo-Hagaström kan du hämta ditt exemplar när du besöker oss. Kanske i samband med jubileumsfirandet på Vretas den 2 september? Under evenemang kan du läsa mer om det firandet.
Eller, om du ändå besöker Valbo, kolla i Tombolakiosken på Köpis eller ring Olle på 070-3370418 eller Agnetha på 070-2025093 för att hämta ditt exemplar av skriften.

Text: PRO Valbo, medlemsansvarig