Förening Hamrånge

Förmåner/Rabatter

Lokala Förmåner/Rabatter Dessa gäller alla seniorer 65+

ICA Nära Bergby Tisdagar 6% rabatt Tryck här för mer info! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

COOP Norrsundet Tisdagar 5% rabatt Tryck här för mer info! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

X Trafik årskort Buss 280kr gäller 09,00-15,00 vardagar. Tryck här för att Beställa! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

FÖRMÅNER/RABATTER för PRO medlemmar.

Delta i PRO Hamrånges aktiviteter oftast till självkostnadspris eller gratis.

Datasupport Som medlem har du tillgång till PRO:s egen datasupport. Supporten är öppen varje vardag kl. 8 - 18 och är helt kostnadsfri. Kontakt: 0771-171 171

Bilbesiktning Opus Bilprovning 17% Tryck här för mer info! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Glasögon Optiker! Tryck här för mer info! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

PROmedlemsresor Tryck här för mer info! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Försäkringar Tryck här för mer info! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Medlemstidning PROpensionären! 8 nr per år

PRO Mervärde många erbjudanden något kanske passar dig. Tryck här för info! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.