Förening Bomhus

KPR

Kommunala Pensionärsrådet (KPR) har tillkommit. Här finns information från samrådet mellan Gävle kommun och Pensionärsorganisationerna inom kommunen. Till varje sammanträde utgår en inbjudan till föreningarna och någon från föreningsstyrelsen går på PRO:s förberedande möte. Här har du som är medlem i Bomhus PRO möjligheter att framföra dina frågor eller funderingar till kommunen genom den som är utsedd att övervara sammanträdet. Ta kontakt med någon i styrelsen och ställ din fråga eller lägg en lapp i vår brevlåda som vi har framme på varje månadsmöte! Välkommen!

KPR är ett organ för överläggningar, samråd och ömsesidig information mellan företrädare för pensionärsorganisationer och styrelser och nämnder i Gävle Kommun.

Läs mer genom att klicka här, Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. här hamnar du på deras egen webbsida.

2023-04-07 / I.L