Förening Korsnäs-Vika PRO

Boulespel 3 juni 2015

Boulespel i regnväder.

Tio tappra personer träffades på Skutuddsplan för att spela boule i både regn, blåst och solsken.

”Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder”. Det uttrycket stämde bra idag när tio personer träffades på Skutuddsplan för att spela boule. Det tog inte många minuter innan regnet började och alla fick användning för sina regnkläder. Regnet tog i och deltagarna fick ta en kort paus i bilarna. Sedan slutade det att regna men det var ihållande blåst. Det var inget som hindrade deltagarna från att spela boule. Även solen tittade fram glimtvis.

Det har varit lite oturligt med vädret sedan utomhusboulen började men förhoppningsvis blir det bättre väder framöver och alla medlemmar hälsas välkomna att delta i spelet.

Spelet pågår mellan kl 10-12 på onsdagar med paus för fika kl 11. Ta med eget fika och eventuellt även regnkläder.