Förening Söderbärke

Personer framför träd

Nina och Maggan Bild Maggan Mossberg

Hej,

Vi heter Nina Blomgren och Margareta Mossberg och ingår i PRO’s Friskvårdkommitté.

Aktivitetblanketten för att fylla i de aktiviteter du gjort finns att utanför PRO’s expedition, eller på gympan på Tisdagar. Eller på våra månadsmöten.

Kom ihåg att fylla i blanketten och lämna din lista senast den 15 april, 15 juli, 15 oktober och 15 januari. Du kan lämna in den antingen på expeditionen eller i brevlådan på vägen mellan Folkets Hus och ICA, brevlådan finns på ett staket där flera brevlådor finns.

Det är viktigt att vi rör på oss och är engagerade i olika aktiviteter.

Det är även meningsfullt att ni redovisar, så att vi kan se hur bra vi är att hålla igång. Priser lottas ut 4 gånger per år, på medlemsmöten. Och som alltid bra för PRO Söderbärke’s statistik.

Tips: Träna din balans, när du borstar tänderna eller står i en kö, stå på ett ben. Du behöver inte hålla det högt upp utan bara lite.

Har ni några frågor, hör av er till någon av oss.

Varma hälsningar

Nina 070- 390 14 19 Maggan 072-509 18 43

Klicka här Pdf, 293.6 kB, öppnas i nytt fönster. för att hämta friskvårdsblanketten