Förening Särna

Särna är fantastiskt!

.

©Katzon

Vi kommer från 1 januari 2023 att tillsammans med Intresseföreningen bevôrë särnmåLë Länk till annan webbplats. disponera en lokal vid Torget.

Särnas egen Facebookgrupp Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. ,    man vet aldrig vad man kan få veta eller få tag på där!

I facebookgruppen Gamla foton Särna/Idre Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. kanske just dina anhöriga dyker upp?!

Här kan du köpa och sälja det mesta på en lokal marknad: Säljes och köpes Särna och Idre Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Har du hund? Vi har en mycket aktiv brukshundsklubb i byn! Särna-Idre Brukshundklubb Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Vårt bibliotek Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. är ett nav i byn. Där kan man beställa hem böcker av favoritförfattaren.

Vi har många föreningar i Särna Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster., givetvis önskar vi ett visst mått av föryngring i styrelseleden på många ställen. Som nybliven pensionär kan du kanse göra en insats?