Förening Tanum

Årsmöte för verksamhetsår 2020

Fotograf samtliga bilder: Tommy Jonsson

Årsmötet hölls den 31 aug 2021 kl.14:00 i PRO-lokalen Tanumshede.

Ordföranden Eunice Norgren hälsade hela 34 medlemmar som hörsammat kallelsen välkomna till årets (2020) årsmöte.

Presidiet: Sverre och Marianne

Äntligen kunde vi då genomföra vårt årsmöte ett halvår försenat pga pandemin covid 19!

Efter de inledande punkterna på dagordningen inklusive parentation lämnades klubban till Mötesordföranden Sverre Palm som med sedvanlig ackuratess ledsagade oss genom mötet.

Verksamhetsberättelsen gicks igenom av Sverre och kassören Åke Nygren gjorde en genomgång av balans- och resultatrapporterna. Revisorn Svante Wackerberg gick igenom tevisorernas utlåtande samt förslag om ansvarsfrihet för styrelsen. Mötet beslöt om ansvarsfrihet.

Därefter vidtog val till förtroendeuppdrag och valberedare Berit Ivarsson föredrog valberedningens förslag.

Därefter följde några rapporter.

Ia Klemensson avtackades för sina insatser för föreningen!

Efter avslutat möte följde lotteri samt kaffe med tilltugg som dagens köksgrupp ordnat på ett förtjänstfullt sätt! Bengt Karlsson underhöll även med sitt Munspel!!

Deltagare

Valberedningens föredragande Berit Ivarsson