Förening Tanum

Sillsexa 26 mars 2024

Personer framför träd

Entertainern Karl Axell

PRO Tanum hade inbjudit sina medlemmar till den traditionella "Sillsexan" tisdagen den 26 i PRO-lokalen Tanumshede.

Trettiotre medlemmar hade hörsammat inbjudan och lät sig väl smaka av den goda påskinspirerade maten med passande drycker!

Ordföranden Åke Nygren hälsade festdeltagarna välkomna och informerade om eftermiddagens program. Därefter uppträdde entertainern Karl Axell. Karl inledde med dans, sång och vitsar, av detta kom vi i verklig stämning.

Efter denna inledning kunde deltagarna ta del av den goda maten bestående av bl.a. sill, lax, ägg, janssons, mm.

Stort lotteri med många vinster fanns också på menyn, efter kaffe med kaka genomfördes den spännande dragningen.

Stort tack till Ia och Annicka i köksgruppen.

Sammanfattningsvis tyckte festdeltagarna att det varit en trevlig och minnesvärd afton!

Entertainern Karl Axell

Karl och Asta