Förening Strömstad

230822 Medlemsmöte KICKOFF Furholmen

230822 KICK OFF på Furholmen Medlemsmöte
Så kul att så många kom....
Solen sken som den gjort de senaste åren som vi haft kick off, för att fira att hösten kommit och vi startar upp våra medlemsmöten igen. Denna gång blev det tre fulla båtar till Furholmen, sammanlagt 121 st personer.
Anders Olsson på Kustevent började med att hälsa alla välkomna till Furholmen, och han hoppades vi skulle få det trevligt tillsammans.
Gun Johansson berättade om programmet för dagen, och informerade om våra aktiviteter inför hösten. Mattcurlingen startar 11 september, Trivselcafé och Läsecirkel startar den 7 september.
Nytt för i år är att vi skall starta en kör, och flera intresserade PRO medlemmar anmälde sig. Jätteroligt!
Vi blev serverade goda räkmackor, dricka, kaffe med dopp.
Som vanligt såldes det många Trippelskraplotter, där vår PRO förening får en förtjänst.
"Janssons Frestelse", två pigga systrar, stod för underhållningen. De sjöng, spelade dragspel och keyboard, och stämningen blev hög redan från början. Det blev "Allsång på Furholmen" , och många tog tillfället i akt och dansade. Mycket uppskattat.
Efter några timmar åkte vi tillbaka till Strömstad igen, med ett leende på läpparna, efter att ha sjungit och skrattat.
// Ingela Persson